Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu fick jag hemlängtan..

Det var först nu, 10 dagar in på semestern, som jag egentligen började tänka på vad jag hade lämnat där hemma. Oj, vilken hemlängtan jag fick helt plötsligt.
Innan jag åkte så levde jag varje dag som om det var den sista, varje dag var ett nytt äventyr i sig. Jag satt och tänkte på de där sista dagarna hemma - oj jag skriver det som om det var år sedan men det känns så - dagarna jag spenderade mest med Olivia och Johanna. Vi köpte jordgubbar på maxi någon av dagarna, jag bara minns att helt plötsligt tog vi tåget till ica maxi för att köpa jordgubbar, haha, det var så kul med impulsivresorna hela tiden.
Någon sa: ''Det pissregnar ute, usch!'' och den andra svarade ''Ska vi åka till liseberg?'' och så gjorde vi det, eller ''Shiet vad varmt det är ute, perfekta dagen på stranden!'' - ''Ska vi dra till liseberg?'' hahaha, alltså jag saknar det. Bara vakna upp en morgon och bli tillfrågad ''Klassfest ikväll! Ska vi dra till röda korset dag?'' Jag kan bara inte sluta le, dagarna gick så fort, det var alltid något nytt vi hittade på. Det var några dagar då jag först sov hos johanna efter att ha tränat och dagen efter, dagen innan johannas födelsedag så skulle jag och Olivia dra in till Göteborg för att handla födelsedagspresenter till henne så åke vi in vid 3 för att sedan leta -och hitta- presnter till 6, då vi stannade på donken, andra gången på den dagen för mej (första på lunchen med johanna) och vi tog tåget mot nya äventyr på liseberg där vi mötte Pauline och Maria på lisebergsstationen som vi inte hade träffat sedan balen. Vi skrek och kramades så mycket att stackarna missade sitt tåg hem. Efter en halvtimma så gick vi skillda vägar och jag och Olivia gick in på Liseberg, tittade på Lotta på liseberg, åkte massa barnkaruseller och sedan var klockan tio. Så vi tog tåget till kungsbacka, sedan tog jag Olivias moppe hem i en kvart för att hämta kläder för att sedan åka tillbaka till kungsbacka, in på donken och köp mat. (3e gången) Klockan var då ca kvart i 12 och det skulle just stänga men vi hann och sedan tog vi båda 2 Olivias moppe till hennes båt vid havet där vi skulle sova. På vägen så såg vi våran drömbil på drömplatsen, edwards bil från twilight (silvrig volvo c30) på en mörk väg vid skogen så vi höll på att ramla av moppen när vi skrek så mycket. Men vi han inte ikapp bilen innan den svängde in på en okänd väg.
Sedan vid båten så skrev vi dikter till Johannas födelsedag och kletade tuggummi tills vi däckade i våra sängar i den guppande båten. Jag vaknade 2 gånger, första gången orkade jag inte ens hålla upp ögonen men andra gången så mötte jag Olivias ganska roade men uttråkade ansikte när hon satt och väntade på att jag skulle vakna. Vi åt frukost, spillde ut en hel oboykopp överbåtens finare delar som vi snabbt torkade upp efter skrik om att knyta ihop bikinisarna eftrsom att vi hade solat toppless. Sedan tog vi zorro på en promenad, åt glass och bara väntade på att snubben som fixade larmet på båten skulle sticka så att vi kunde åka och fira Johanna. Han stack någon timma senare och vi också, vi drog in på ica och köpte en hallontårta och ljus. Sedan drog vi till Johannas kvarter och stannade moppen lite innan huset för att tända ljusen men såklart hade vi ingen tändare eller tändstickor så vi knackade dörr tills vi hittade någon som hade det. Hahah, vi hittade en tant ungefär så långt ifrån johannas hus som möjligt där vi täde ljusen och började gå mot johannas hus.
Ljusn slocknade innan vi ens såg johannas hus men vi gick in och sjöng ändå, stearin över hela tårtan och tuggumi på paketet men ändå så har man inte sett ett gladare fejs på johanna.  Vi firade, åt upp hela tårtan och löste korsord innan vi var tvugna att åka hem. Olivia skjutsade hem mig och jag var hemma, ungefär 3 dagar efter att jag hade lämnat huset. Herregud vilka dagar.

Och fler blev det, underbart roliga stunder alltså. Och Liseberg 8 gånger eller vad blev det? Ja, här har ni en livsnjutare, mitt liv är underbart.
'
Jag bara väntar på fler äventyr och påhitt,
vad var det? Pizza i norge och Thomas Ledin på Liseberg nästa?
saknar er såhäääääääääääääär mycket och lite till!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-