Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

stockholm here we go

Yes. Nu har vi landat i stockholm, eller landat kanske var fel ord eftersom vi har varit på marken hela tiden. I alla fall så sitter jag just nu i ett jättestort hus i utkanten av stockholm. Man måste ju bara älska stockholm, full mottagning på både mobilen och bredbandet hela dagen. Haha, inte som Gotland med andra ord.
Det är mammas fastr som äger detta palats till hus och vi sover här inatt som sagt, idag har vi inte gjort s mycket mer än att städa, packa och åkt båt.
Och därimellan har jag inte gjort så mycket annat än det vanliga, ätit godis och glass och suttit vid datorn. Jag hade tänkt att blogga imorse, när jag satt vid datan i en timma men jag fastnade framfr massor av robert-pattinson youtube klipp, så batteriet han dö innan jag ens hade hunnit öppna blogg.se. Go me!
Men nu ska jag ta mej tiden att läsa massa bloggar som jag inte har hunnit göra ännu, för nu mina damer och hrrar kan min dator ladda snabbare än en sköldpadda med rullator och ett brutet ben i alla fall..


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-