Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

sagan om igårkväll

Ja, igårkväll efter det förra inlägget hände det mycket. Jag fick dessutom bara in en bild innan datorn och bredbandet dog men nu har jag lagt in några till i alla fall.

Vi skulle gå och posta alla 10 vykort, och vi hade för oss att vi hade sett en brevlåda typ 1,5 kilometer bort så vi gick bortåt dit. Klockan närmade sig 22 när vi gick förbi fiskestugorna och fotsatte och fortsatte, ingen brevlåda. Vi gick och gick lite till, förbi en restaurang och bort i ödemarken.

Vi bestämde oss för att vända och ge upp, för det första för att det började bli ganska mökt och för det andra för att .. okej, mest för att det blev för mörkt och vi båda är ganska mörkrädda. Så vi gick tillbaka mot havet, där jag såg en fin sten som jag var tvungen att ta kort på såklart, så jag gick närmare och ner på stranden, sedan tog jag två steg ut på ett ganska mjukt lager av tång, trodde jag, men på det tredje stget så gick lagret sönder och jag sjönk ner, endast iklädd jesussandaler på fötterna, i en smetig sörja av tång och ruttna sniglar. Fy vad jag skrek, och sprang så fortjag kunde tillbaka till johanna som inte fattade någonting. Jag stank så mycket så att jag fick kväljningar själv och skorna var fyllda med den äckliga sörjan.

Min fördröjning hade tagit ett tag så nu var det nästan helt mörkt, enligt mej och johanna, och vi hade inte gått förbi fiskestugorna än. De va sjukt äskiga, inga lampor eller nåt, bara massa småstugor i 50 meter utan en enda lyktstolpe. Urrrrrg, så vi gjorde som vi alltid gör när vi är mörkrädda, vi ringde jocke.

Han verkade ganska road av våra små skrik och tankar om mördare, men det hjälpte oss bara. Mitt i ett samtal om en bil som hade startat så tittade jag upp och såg, ja gissa vad, en brevlåda. Vi var nästan hemma dessutom, och hade gentligen bara behövt gå 50 meter utanför området, me nejdå, vi gick 3 kilometer fram och tillbaka istället, riskerade våra liv när vi gick förbi äckelstugorna och jag trampade i tång-snigel äckel enda upp till knäna helt i onödan.

Jag blir så förbannad.

Vi stannade kvar ute, och jag tvättade mig i en dusch vid poolen medans jocke och johanna skrattade åt mej, och sedan satt vi där och snackade om allt mellan himmel och jord med en ganska trött jocke tills vi gick in och sov sött i våra sängar.
 
 
  
 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-