Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

på stan med min syster

Då kan man få uppleva det mesta ska jag säga er. Ja, det började såklart med leksaksaffären som traditionen lyder och sedan fortsatte vi, handlande in en sverigeflagga och provade kläder för fulla muggar. Själv är jag nästan helt luspank så jag höll i mina pengar idag, men sara hittade en del godbitar.
Sedan mötte vi mathias och pappa, köpte jättestora chokladbollar och cupcakes som vi tog med hem och mumsade på. Jag antar att det inte finns så mycket att skriva om den här dagen, så ni får nöja er med det här fö idag.
  

För er som undrar så tittade jag faktiskt klart på King Kong igår, mot alla odds, och jag funderar på att hitta någon lite kortare film att titta på idag, det komemr säkert att gå jättelyckat. Men som sagt, man kan inte göra så mycket bättre än sitt bästa..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-