Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

och hon gör det igen

Jag satte mig precis vid datorn med en glass i högsta hugg. Eller man kanske inte kan kalla det en glass precis, det är någon slags fryst saft i en liten plastförpackning men jag finner den väldigt god.
Jag var mitt inne i mitt bloggläsande när jag skulle trycka ut den sista frysta saften då jag kom så djupt in i mitt läsande så att jag tryckte ut saften alldelles för fort och allt hamnade på tangentbordet.

Det kladdiga från oboyen hade ju precis försvunnit..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-