Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

morgon

Ännu en underbar dag har öppnat sig framför oss, och den började precis som vanligt av att jag blev väckt, först av min pappa och sedan en halvtimma senare av Sara. Någonstans där emellan så väcktes jag också av att Johanna smsade mig.
Nog om min väckning, jag gick upp för att äta min basic frukost. Äggröra och oboy. Som vanligt tog jag ut 2 ägg från kylskåpet och lade dem på diskbänken. Sedan satte jag på spisplattan och ställde en stekpanna med smör i på den. Till det itressanta med det här inlägget då, så knäckte jag äggen i en skål, först det fösta och sedan det andra (magiskt eller hur) men när jag tittade ner i skålen efter skalrester så fanns där 3 gulor. 2 ägg - 3 gulor.
Idag mina vänner kläcktes det tvillingar i min äggröra-skål.


Det var nog allt, for now.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-