Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag ska skjuta ... mygg

Hejsan svejsan igen, det tog mig en kvart sedan var minneskortet uppfiskat, hoppas att det inte blev allt för regnskadat. jag tog mig också friheten att fiska upp johannas älskade libresse penna som hn tappade där för ett par dagar sedan. Nu blir hon säkert glad, happy happy.

Men just nu sitter jag här under taket på altanen, kall, blöt om fötterna och blir myggbiten varje sekund. Men vad gör man inte för att få in ett trevligt inlägg?
Tyvärr blir det inga bilder just nu, men det har inte tagits så många intrssanta ändå, under dessa2 dagarna, yess ni läste rätt, 2 dagar. Igår upplevde ni den dagen ni inte trodde skulle komma. Emma uppdaterade inte.
Det hände inte ens något speciellt, vi bara satt inne fö det ösregnade, som vanligt och såg på en film. Jag och Sara tittade på Basilmus och sedan tittade jag på någon annan film på tv. Ingen aning om vad den hette, men det gör inte så mycket.
Vi drog till Elgiganten idag! jag gick in, medveten om mitt uppdrag att hitta jockes brorsa johan. Jag smög lite iskret omkring och tittade på namnskyltar. Plötsligt, så tittar jag upp i en snubbes ansikte och tittar snabbt ner på namnskylten. Johan. Jag chockades och såg upp på honom igen, visst kunde jag urskilja några likheter men inte så mycket, men sedan vände han sig om och började prata med någon kund. Haha, ja jag klarade uppdraget att hitta honom i alla fall. Yaay.
Just nu är det uppehåll här, men jävligt kallt, och det kommer snart att börja regna igen slår jag vad om. solen har jag nte sett sen igår på dagen, och då var den inte framme länge, mn v får väl vara glada för de vi får, även om vi inte vill ha det.
jag får tacka för mig, och hoppa att jag inte skrämde er för ycket när jag int uppdaterade. Men nu vet ni att jag lever och om 5 minuter så drar vi in till visby och äter middag.

tjosan sålänge!

Postat av: Johanna

SOM JAG TAPPADE? Vem äe de som minns illa egentligen?? hahahaha

2009-07-11 @ 20:50:12
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-