Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag har kanske nått höjden av dumhet

Jag skulle bjuda på assa roliga bilder från min mobil idag. Hade jag tänkt. Så sätter jag mig på altanen här utanför dörren och ska precis stoppa i inneskortet i daton när en vindpust får mig att tappa det.
Studs, studs... ner i springan mellan plankorna och en halvmeter under plankorna till marken, den dessutom mycket sandiga marken. Fy asså, jag blir så förbannad på mig själv..

Nu ska jag ta mitt tuggummi och något långt, kanske flugsmällan där borta, och försöka få upp det innan den där regnskuren kommer.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-