Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ingenting

vet ni va? Idag har jag inte gjort någonting mer än att äta, sova och tittat på tv ipiricip. Det måsta ha varit nästan en månad sedan jag hade en sån här dag senast. Jag är uttråkad men jag kanske behöver vila en dag innan jag börjar med sprapatserna igen. Jag är ganska trött eftersom att jag satt halva natten och tittade på Star Wars III. Det var ett tag sedan jag såg på de filmerna, kanske till och med år sedan och filmen var ju mycket bättre än jag mindes den. De ligger ju bara där på hög, jag kanske ska ta och titta på dem igen. Vad bra att jag började med den 'sista' filmen då, haha, för det är väl 4 - 5 - 6 och sedan 1 - 2 - 3? Det är vad jag hade för mig i alla fall.
Jag är faktiskt inte så insatt, men sålänge filmerna är bra så är det väl bara att hänga med? Dessutom så är ju Anakin Skywalker ganska trevlig att titta på i episod 3, om ni förstår vad jag menar. Hehe.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-