Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm a Robsessed Fanpire

Jag skulle blogga om dagen men då hittade jag massor med must-have t-shirts med twilight och Robert Pattinson motiv. Om de inte hade kostat $ 25 styck så skulle jag ägt dem alla just nu, men visst om man har pengar så skulle de ha varit ett par must must must haves!
Här är några av mina favoriter..
  
 
 

De flesta fanns i väldigt många modeller och färger också, varför är man inte stenrik?

Sidorna jag hittade dem på:
zazzle , chasingthefrog , discshop

Postat av: L

omg! det är inte ok att det finns sånna balla tröjor ifall man inte har råd :O

2009-07-17 @ 11:35:50
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-