Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej alla barn

Nu busar Emma lite framför datorn för hennes tid börjar inte förräns klockan 22 idag. Bestämda datortider for the win säger jag bara. (ironi för  trögfattade).
Vi har gjort lite utflykter i värmland idag bl.a. till Selma Lagerlöfs hem någon stans i skogen, och det säger jag dej. där hade de goda kladdkakor! Värt ett besök! Sedan åkte vi vidare och hamnade hemma hos nåra vi känner, de bodde också i skogen, nästan Gällinge-style där, men bara nästan såklart.
Där hade de också underbart god kladdkaka, är det bara jag som är misslyckad när det gäller sånt? Vi åkte förbi någon wannabe-ica affär på vägen hem igen där alla köpte chips och dricka tills ikväll, firar inget särskillt men det är ju alltid gott med något mumsigt att äta. Själv är jag så onormal att jag inte gillar några chips annat än taco chips så jag köpte ett 6-pack med chokladbollar och en kaktusfestis intället. Fast nu för tillfället är det bara 5 kvar, snart 4..

Vi hörs väl vid 10 igen, pÿss ♥

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-