Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emma den lata slår till igen

Jag har funderat i några dagar på att läsa mina mail, men jag har verkligen inte orkat ta itu med det. Jag vet, jag vet, ju längre jag väntar, desto fler mail att läsa. Sanningen är ju den att de flesta av dessa mail är reklam eller från facebook eller liknande ''han/hon har kommenterat din bild'' men vem orkar sitta och markera nästan 300 mail, det tar ju på min dyrbara tid.
Så istället sitter jag här och slösar min dyrbara tid på att skriva det här. Känns så nödvändigt på något sätt. Vänta det gör det ju inte.
Men för tillfället har jag ingenting att göra igen, 2 gånger på en vecka har det hänt nu, det här är inte bra! Imorgon måste jag hitta på något bus för att överleva annars kommer jag att spendera hela sommarlovet med att inte göra någonting och det vore ju förskräckligt!


Tanken på att det är mindre än en månad kvar innan skolan börjar igen har börjat hemsöka mig. Skola igen betyder gå upp tidigt och sedan höst och sedan vinter. Ush! Vi har ju knappt haft någon sommar ju! Nä nu får det bli soliga dagar fram över, annars kommer Emma att ruttna bort här hemma.

Postat av: k

Haha jag brukar inte heller orka radera mailen ;D



Åh, gud, nämn inte skolan, snälla! jag som har spenderat dagarna inne rätt mycket på sistonde pågrund av lunginflamationen. Fy, inte skola innan jag fått sommarlov :p

NU NJUTER VI ! :D

2009-07-22 @ 21:24:49
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-