Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bilddagboken stuff

 
Mina nya favorigrejer hade kommit med posten under veckan. (än en gång ironi) Inte så mycket för bilddagboken, okej jag har helt tröttnat på det, men gratisgrejer säger man ju inte nej till. Speciellt inte biobiljetter!
Jag var med i en billdtävling där för ungefär 2 månader sedan och kom 4a, detta var antagligen priserna man fick, trevligt. Jag får väl pallra mig till bion och se den nya harrypotter filmen kanske, annars har jag ju inte sett ice age 3 än, mycket frestande.

Postat av: L.A.

coolt ;D

2009-07-20 @ 22:01:48
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: rebecca

oh, coolt att du vann;D eller kom 4:a

2009-07-21 @ 22:22:30
URL: http://rchristina.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-