Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vi har ännu en 16 åring ibland oss

Marcus Mårlind, grattis på födelsedagen!
Jag får väl göra som traditionen, och skriva ihop en liten dikt.

allas våran Mårlind
varje gång jag hör namnet blir jag påmind
om en liten grabb där hemma
och nu är det inte längre etta femma
sexton år har du levt ditt liv
men har du någon gång dansat med siv?
vem nu det kan vara..
ja för bara du kan ju svara
är det siv som du snodde tuggummi med?
eller är det siv som plockar säd?
är det av säd man gör kalaspuffar montro?
i alla fall så brukar jag mata min lo
med kalaspuffar och gräs
men ta nu din sista tid och läs
läs klart min otroliga dikt
istället för att klaga på en myras vikt
för jag kämpade faktiskt ganska hårt
idag får du hoppas på tårt (a)
ätätät tills din mage bli full
tänka sig att jag skrev allt det här bara för din skull
jag må vara liten men inte svag
puss & kram på din födelsdag!


Postat av: Mårlind

Du e grymm satan vad glad jag blev woohoo <33

(¯`v´¯)

`*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

___***____*** __

_**__*__*__ ** __

__**____**___**__

_**_______**__

_**_______**_

_**___JUST____**_

__**__SHOWING___**_

_**__LOVE___**__

__**_____**___

__**_____**___

____**___**___

____**_**_____

____*****_____

_____***_____

______*_____

2009-07-12 @ 00:13:26
Postat av: Mårlind

(¯`v´¯)------------------(¯`v´¯)

`.´ Just Showing Love `.´

------------------------------

2009-07-12 @ 00:18:31
Postat av: Mårlind

(¯`v´¯)

`*.¸.*´

2009-07-12 @ 00:19:00
Postat av: Mårlind

_______.s$$___ __s$

______s$$$?__s_ __s$³

______.s$$$_ __.s$, _s$$³

_____s$$$$³__.s$_ .$$³

___, _$$$$$.__s$³_ _³$

____$_$$$$$$s___s$³_ __³,

___s$_³$$$$$$$s_$$$, ` __..

___$$__³$$$$$$s.__³$$s_ __, ,

____³$.__³$$$$$$$s_.s$$$ __

___`$$.__³$$$$$$$_$$$$_

____³$$s__³$$$$$$s$$$³__ s$³

___³$$s__$$$$$s$$$$`__ s$$

__s.__$$$$_s$$$$$$$$³_.s $$³__

__$$_s$$$$..s$$$$$$$$$$$$$ $³__

__s$.s$$$$s$$$$$$$$$$$$$$$ $_

___s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³

__s$$$ssss$$$$$$$$$$ssss$$$s

_$$s§§§§§§§§§s$$$$s§§§§§§§§§$$

_³§§§§§§§§§§§§§s$s§§§§§§§§§§§§§³

_§§§§§§§§§§§§§§§s§§§§§§§§§§§§§§

_³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

__³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³

___³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³

__³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³

____³§§§§§§§§§§§§§§§§§§§³

____³§§§§§§§§§§§§§§§³

____³§§§§§§§§§§§³

_____³§§§§§³

_______³§³

2009-07-12 @ 00:19:40
Postat av: Mårlind

Jag brinner för dig <3

2009-07-12 @ 00:20:11
Postat av: Norman

du e ju typ bäst på att skriva sånt xD man får hoppas att man får en dikt själv när man fyller år :P

2009-07-13 @ 02:13:11
URL: http://marcusgoeswild.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-