Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tack RixFM

Torsdag betyder sovmorgon.
Jag var nära på att strejka totalt när radion gick igång i morse, för typ en halvtimma sen. Jag låg kvar och dreglade en stund tills jag bestämde mig för att ligga kvar länge. Då sa dom på radion;
'' Här har micke önskat en låt och han skrev, Snälla spela låten den är så grymt bra sånt jävla ös''
Så jag tänkte att jag ligger kvar denna låten då för att höra det grymma öset. Och vad kommer det för låt? Jodu, det va en gammal gubbe som typ spelar skinnfjöjt och sjunger falskt emellanåt.
Jag började skratta och tillslut ramlade jag av sängen. Då vaknade jag till och gick upp & gjorde mig en kopp oboy istället. möms.

Och jag vet frestan inte varför jag har RixFM på min väckarradio. Knappen & Hakim på Nrj äger ju ut de små fjollorna med skinnflöjt ganska hårt. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-