Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Oboy och Banan

En helt vanlig onsdag, ser inga ovanligheter över huvud taget.
Jag sitter här, klockan 15.06, framför datorn, med en Oboymugg i ena handen och (för att vara nyttig) en banan i andra handen.
Och då undrar du såklart, hur jag kan skriva med båda händerna upptagna..
Det är och förblir ett olöst mysetrium.

Postat av: Olajvi

du & dina olösta mysterium, ibland undrar jag vad du får allt ifrån...... men så tänker jag efter...... jusstttt de ja...... glöggen.....

2009-01-28 @ 15:26:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-