Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

listig korre?

Eftersom att datorn kraschade för en vecka sedan så försvann all musik och jag sitter här och lyssar på musik på youtube istället. Jag satt alldelles nyss och lyssnade på Michael Jacksons låt Black or white. För varje dag som går så liknar han en ekorre mer och mer. Och när jag då satt här och tänkte på ekorrar så började jag sjunga 'ekorrn satt i granen' och då  kom jag att tänka på att den låttexten går såhär:

'' Ekorrn satt i granen skulle skala kottar
Fick han höra barnen då fick han så bråttom
Hoppa han från
tallegren...''

Undrar om han sitter i en gran eller en tall egentligen...
Ett olöst mysterium. 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-