Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kärlek

Musik är kärlek.
Speciellt en låt, jag kan lyssna på den en hel kväll utan att tröttna.
Gotta Be Somebody med Nickelback
Jag tyckte att den var så bra att den var värd att komma in på min blogg.
Så lyssna på den. Cause I Love it.
Nickelback gör grymt bra låtar, än så länge har jag inte hittat någon som jag inte gillar och jag hoppas att jag inte kommer göra det heller.

Nickelback - Gotta be somebody
(du kanske får höja lite för den är tyst som tusan)


Här är några fler bra låtar från Nickelback som brukar höras från min dator;
Far Away
Rockstar
If Today Was Your Last Day
This Afternoon
Just to get High
I'd come for you
s.e.x.
Shakin' Hands
Next go round
Photograph
How you remind me
Hero

I hope you like them cause I love them
Puss på foten :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-