Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

SpamarAnnie.

Hej Fredag.
Ganska trevlig dag i skolan, fredagar är rätt chill. Men rätt som det är, på Solektionen när jag är som minst berädd, så tar Annie och skickar massor med sms till min mobil. Ju fler som kommer, desto mer växer min hämdlust och när hon är uppe i runt 40 sms så slår jag till. Jag kan bara skicka 1 sms i taget (där har hon övertag eftersom att hon kan skicka 20 i taget), men jag kommer snabbt ikapp och utnyttjar hela 20 minutersrasten innan hemkunskapen till att skicka sms. Jag lyckas få iväg 248 sms och fyller hennes inkorg och hela mobilen. Mohahaha.
Hon kommer in på hemkunskapen och försöker mucka med mig men det var inget jag kunde göra ändå, alla sms var skickade. Lite ägd där.

Ingen spamar Emma Grann ostraffat.

Postat av: Luluu

Hahaha. Vi får akta oss för spamarEmma, hennes fingrar är snabbare än blixten

2009-01-30 @ 19:27:25
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-