Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej 2 januari

Okej, nu är december över och januari är här.
Snälla kan vi få lite snö nu!? Emma gilla snö..
Jag kom precis hem från Johanna, eller jag har ätit också, men jaja. Ååå gissa vad v gjorde? Hahah, "sjöng singstar", tänker du då! Men icke sa nicke och nej sa frej för vi kollade på Göta Kanal 2 och spelade Guitarrhero också! haha!
Jag vet att vi inte har något liv men vi har ju rolig i alla fall, annars stter man ju bra hemma och är deprimrad, och orka det?
Fast ioförsej (är det ett ord?) Så sitter jag ju här varje dag och skriver.. Orka det?
Fast just nu har jag popcorn i alla fall, min stora kärlek! Fast skvallra inte för min tandläkare bara.. he he he
jajaja. Ibland orkar jag inte änns med själv det jag skriver! (var det en normal mening?)
När jag och Johanna gick till bussen så kom Johanna med sina roliga kommentarer igen
ps. det är inte så roligt om man inte är ordentligt sockerpåverkad.. he he he

Emma springer över vägen..
Johanna: Där fick du fart
Emma: Jadu
Johanna: Riktig fart i baken
Emma: Eld i baken?
Johanna: haha, nej fart i baken! BakFart!! Fis!! HAHAHAHAHAHA
Emma: eh.. Hahahahahah !

Vi är normalast i stan!
Jaja, bajbaj :*

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-