Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

farliga pojkar?

Förrutom mitt fiina hotbrev får jag väl skriva något jag har gjort idag.., Och dagen började med att Johanna blev ägd av sin tandläkare, för hon fick ett sms om att han var sjuk, så hon missade inte gympan och matten. (hon hade inga gympakläder med sig heller..)
På tal om gympan så körde vi spökboll. Och det blev tjejerna mot killarna. Våra annars så snälla killar turns in to evil boys när det gäller att vinna något. (dåliga förlorare?) Så då tar dom i med hårdhandskarna och spräcker både läppar och bryter näsor (på oss!) Och kastar så attans hårt så att folk tappar andan när man får en boll i magen eller på halsen.
*tummen NER
Sen drog jag in till staden med Johanna, käka donken och klippte mig. Najjjs. 
och när jag skulle ta bussen hem så var han där gubben på den igen, han som alltid ( 9 fall av 10) är med på bussen när jag är på! Läskig är han! 
Jag tror jag är förföljd..  
Jaja. nu blir det väl att sitta vid datan och slöa tills klockan 8 när jag hade tänkt att kolla på top model, om jag hittar en ledig Tv..

Kramis :)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-