Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ett olöst mysterium är löst

Jag håller på att läsa en bok just nu, den heter Judy Blume.
Jag har, under hela den här tiden som jag ahr läst boken undrat varför den heter Judy Blume. Det finns inte någon i boken som heter det och de har inte änns nämnt det. Jag har kommit långt också, har nog bara ett par 40 sidor kvar. Men igår löste jag mysteriet som jag så länge grumlat på.
Jag bröt mot lathetens lagar och öppnade ögonen och tittade noga.
Boken hete inte alls Judy Blume, det var författarens namn. Lite längre ner stod det 'Tigers eyes'. Det var tydligen titeln och det förklarar så mycket.
Så går det när jag använder hjärnan.

Postat av: lulu

nej emma nej xD

2009-01-29 @ 19:50:15
Postat av: Vem är min mamma ?

Hahahaha alla verkar ha en blogg nu xD Mårlind btw

2009-01-29 @ 21:09:10
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-