Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

degiga djur

Då var det Söndag.. 
Blä för söndagar.
Men dagen går ju ändå och man måste ju hitta på något att göra. Då skulle jag och Mathias hjälpa lilla Sara att göra en bondgård av modell lera. Jag och Sara började med en gris, som (om jag får säga det själv) blev skitsnygg. Mycket bättre än vad jag någonsin hade hoppats på. Mathias gjorde en färgglad anka, som blev otroligt söt.
Sara tröttnade på att dega, så kvar satt jag och mathias och gjorde mera ursnygga djur.
Mathias gjorde Kossan (med en hatt på baken), Hönan och Ankan medans jag gjorde Grisen, Traktorn och Gubben. Inte så illa faktiskt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-