Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Danny 2?

HAHAHAHAHA!
Innan jag glömmer måste jag bara berätta en ny kommentar från min brorsa, jag borde skriva upp alla i en 1000 sidig bok men jag orkar inte..

Igår vid 11:

(reklam om ny skiva på tv, så kommer dannys nya låt upp och man ser danny)
Mathias: NEEJ, så ser inte Danny ut ju!
Emma: OooOokej? Hur ser han ut då?
Mathias: Han har ju asblont hår och vita tänder!
Emma: Eeh, ja det har han ju där också?
Mathias: Ja! Men han brukar inte se ut så!
Emma: Jo? Okej jag googlar honom då, så får du se massa bilder på honom!
Mathias: Men det finns ju många som heter Danny..
Emma: eeh?
Mathias: Ja, han som sjunger själv och han som är med i E.M.D.

Hahahahaha, Ja så går det när man har en brorsa som har stenkoll på allt!
Gött jobbat brushhhaan! Och det sorgliga är att han är ett hundra procent seriös!
nej brorsan nej..

Och nu har han typ skaffat nåt xbox 360 live, så nu sitter han å snackar me sina kompisar som på typ WoW, det låter som om han är väldigt blåst!
" Men om jag tar min 72 femma och raderar min noll åtta.. ja eller hur... Åååh va smart!"

Mathias den allllsmäcktige;

vilken hunk!

 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-