Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

ändrade planer

Johanna bestämmde sig för att vakna nu, hon var visst en halv2-sovare. Me ganska bra gissat.
Men hon hade tänkt spendera dagen hemma och göra hemkunskapsarbetet. Då kom jag på att jag inte heller hade börjat och det kanske är dax nu.
Så jag ska bara röra ihop en stooor kopp Obo'y och sedan blir de hemkunskap som gäller för mig. I alla fall tills jag somnar. Det är lika bra att böja nu ändå, annars sitter jag bara där på torsdag kväll/natt.
Så see you later algator.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-