Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

SM i Teamåkning

- Där såklart mina tjejer var med.
Bäst i Sverige för tusan.

Eftersom att det inte gick några bussar direkt så tog jag min gangstamoppe in till kungsbacka. Där tävlingen började klockan 2 och varade enda tills 6. Såklart var jag närvarande nästan hela tiden. 
Jag såh mina älsklingstjejer med nästan läskigt mycket makeup i fejjan. Med super vackra klänningar och jättefina åk så ligger Olivia på en 1a plats & Johanna på en 2a, kan dom bli bättre?
nej.
Bilder som jag lyckades ta under dagen:

Kan man skymta en söt Oliv längst fram till höger?

Och här är hon i centrum. El Schnyggo.

Johannas lag, Team Spirit go go!

Smikade? Nääedå! Sööööööööööööööööööta? Utan tvekan!

Kom imorgon och kolla, då det avgörs vem utav dem som vinner!
Spännande, det är bara 1 poängs skillnad just nu...


Postat av: (Maaa)tildaaa

I'll be there! (for yooou) Vänner låten xD jag ska stå och frysa arslet av mig vid filmkameran imorron med, o du ska sitta o glo ensam i publiken! Go us!

2009-02-28 @ 20:53:30
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-