Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Packar

Imorrn bär det av till Ulricehamn & åka lite skidor!
Så nu gör jag ett försök till att packa ihop lite saker, ladda kamera och så vidare. Men det går inte så jättebra.
Ingen vet varför.
Troligen för att jag är extremt lat, men jag kan inte skjuta upp det till imorgon, för då ska vi åka kl 8 och man vill ju helst sova så länge som möjligt när det är lov. Så min plan är att gå upp, ta ett stort glas Oboy och sedan lämna huset med pappa & bror för att åka skidor i 2 dagar.
Så see you later Motherwankers!
Hoppas att ni klarar er i 1 dag utan mig, för vi har inte med oss datorn. Men jag kommer på onsdag kväll, så håll ut.

Nallebjörnskram! (som räcker i 1½ dag)

Postat av: Giulia

Hej!

Jag tycker att Analeigh borde blivit två, kanske tillsammans med Sam? :) Trevligt med skidåkning, snart ska jag också åka iväg, det blir italien!

Kram,

Giulia

2009-02-12 @ 17:46:04
URL: http://giuliaburman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-