Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

min turdag.

Enligt mitt horoskop så är min turdag idag, den 4 februari, så då tänkte jag skriva om min turliga dag då.

Dagen börjar med att jag vägrar att gå upp och försover mig i nästan en halvtimma, yoghurten var slut så jag fick blanda ihop vanilj och hallon för att det skulle räcka. Första lektionen var spanska och vi hade ett förhör på ord och meningar som ingen hade tränat på. Andra lektionen skulle ha varit gympa men det var volleybollturnering så det blev håltimma istället. Precis när den långa rasten var över så skulle vi ha Fysikprov på El, inte det lättaste, men jag skulle till tandläkaren klockan 11, när lektionen började så då åkte jag iväg medans alla andra satt och gjorde ett hemskt fysikprov.
Tandläkaren gick ganska bra. Jag bara älskar det där ljudet när de knäpper av ett nytt gummiband, det låter så kul. Men jag hatar verkligen ljudet av när tandläkaren säger:
''Det här kommer göra lite ont''
Sanningen är att det gör ganska mycket ont..
Jaja, jag överlever och kommer hem, med hjälp av min snälla skjutsande far. Äter lite mat, dagens hemmameny blev 2 pannkakor som blev över från igår, med drottningssylt och ett tandemstekt ägg.

Efter lite duktigt pluggande så återvänder jag till skolan, och eget val lektion, där jag gjorde Fysikprovet.
Vilken tuuuur att jag han med det. Och vilken tuur jag har nu när jag inte kan äta något för att mina tänder verker, och vilken tuuuur att min mobil dog precis och vilken tuuur jag har haft idag, verkligen en TUR dag!

Om ni ursäktar mig så ska jag dricka oboy nu.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-