Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Θη§ÐâG

¡ Hallå i stugan !
Idag var det onsdag, eller det är det fortfarande, om jag inte minns fel. Onsdag betyder spanska först och sedan gympa. Innebandy är skoj, men svettigt och bollarna är hårda & gör ont. Men mitt lag vann 1 gång tror jag. Tack vare mig såklart, eller inte.
Sedan i hungerns timma så va det matte. Just den mattelektionen är outhärdlig. Man är bara så hungrig! Fast Oliven bjöd på äpple, så jag överlevde tills lunchen i alla fall. Där blev det poatisbullar me lingonsylt som vi satt och petade in purjolök i. Muahaha.
Sist var det eget val, då jag satt och läste mest.
Alla skulle in till Kungsbacka, utom jag  Olivia, så vi stod där och väntade på hennes buss tills den kom. Man kan ju säga att jag tror att alla andra hörde oss i alla fall.

Yapp. Det var min dag det.
• hejdå lilltå •

Postat av: OoooooHhh

HAHAHHAH !! svettigt och bollarna är hårda & gör ont xD

2009-02-26 @ 16:51:00
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-