Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

sicka minnen man har.

För att se den här filmen är det bäst att du har sett den här först. Den är från i somras när Jag, Johanna och Olivia Dygnade efter våran klassfest, fösta 30 sekunderna är svart på den filmen (ingen aning varför), men den här funkar utmärkt, hoppas ni hinner se den innan johanna tvingar mig att ta bort den. (hehe)

Det här är lite, ännu inte visade, klipp som jag har dragit ihop lite fint, fy tusan vad man ler åt dessa minnena. Jag vill bara ha sommar igen.


Postat av: Johanna

Asså, jag skrattar så jag gråter.. Men snälla. Ta bort den. <3

2009-12-02 @ 20:39:09
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahaha jag också xD men snälla. låt mig ha kvar den <3

2009-12-02 @ 21:11:31
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Mohahahahhahahahhahahahahhahaha xD Fy fan va kul! xD

2009-12-02 @ 23:21:55
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-