Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min drog på morgonen - NRJ morgon med Knappen & Hakim

Imorse var Edi Gathegi på besök hos Knappen och Hakim (Laurent i Twilight & New Moon).
Här på Knappen och Hakims blogg så finns det bilder från besöket, själv satt jag klistrad under min lektion med mobilen kopplad till NRJ, som vanligt, och lyckades ändå hänga med på lektionen. Det är ju hur grymt som helst att vara tjej så att man kan kan göra två saker samtidigt, dock så går det ju inet att hjälpa att man skrattar åt Knappen och Hakims dumma kommentarer och roliga ord.
Älskar de där pojkarna.


Postat av: o

Oj! Jag vart helt tårögd när jag läste ditt inlägg om varför du skulle vinna Edis auotograf på NRJs sida... Om man inte är ett verkligt twilightfan kan man inte förklara vad twilight betyder för en, men du gjorde de super bra...

Twilight <3

2009-12-04 @ 19:09:13
URL: http://thetwilightsagahome.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-