Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nej tack.

Jag vet hur mycket jag pratar om mat och vad jag äter hela tiden men jag tänkte nu lista upp några saker som jag inte äter. Lite ätbart som Emma dissar helt enkelt.

1
.) Pommes frittes. Jag vet inte ens om jag stavade det rätt men jag förstår inte det goda med det. Jag gillar stekt potatis, kokt potatis, potatisgratäng och potatissallad, men pommes frittes funkar inte. Den enda gången som pommes fritten kan funka är när de är kalla och sega. Men då behövs det mycket ketchup och salt.

2.) Marsipan. Vad är det för något egentligen? Ihoppressat socker och mjöl?

3.) Chips. Nej, nej, nej. Chips funkar inte i Emmas värld. Popcorn är så mycket bättre och godare. Chips är ju bara slöseri på potatisar. Gör kalla sega pommes frittes av dem istället, bättre det i alla fall. (dock äter jag tacochips)

4.) Nötter. Förutom jordnötter som jag inte får äta, så finns det nog inte en enda nöt/frön som jag någonsin tyckt om. Därför blir jag så arg på gott bröd som de har stoppat i massor av solrosfrön i, eller goda chokladbitar i aladin/paradis asken som de har slösat bort genom att knö ner en mandel eller en hasselnöt i. Där skulle det ju lika gärna kunna vara god choklad.

5.) Grädde. Jag kan äta en liten mägnd på tårtor men efter ett tag så kan man ju inte ens svälja det längre. Nej, tacka vet jag vaniljsås.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-