Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag inser nu

Jag inser nu att det är ju lördag och jag sitter här hemma på en stol, stel som en pinne. Och som min vän Jocke har berättat för mig under veckan - jag sitter för mycket vid datorn.
Och han är inte direkt den personen som berättar det för andra människor. Så jag tar min kappsäck i handen, som som är full med guldpengar, så åker jag in mot Kungsbacka. Någon apa har jag inte, men Olivia är ju där inne så det blir väl ganska bra. Haha, Inget illa menat Olivia, du vet att jag tycker om apor.


Postat av: Evelina

Snygg blogg du hade :D

2009-12-26 @ 19:38:49
URL: http://ewelinaand.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahaha du kan va så taskig emma xD toker...

2009-12-26 @ 19:56:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-