Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej

Påhittigaste rubriken någonsin, men vem bryr sig egentligen?
Jag ska ta detta snabbt, för jag har faktiskt viktigare saker att göra idag. Idag är det onsdag och jag lyckades gå upp tidigare än jag någonsin gjort sedan skolan började efter sommarlovet. Jag duschade mig fresh och sedan var klockan mycket ändå så jag fick springa till bussen även idag trots min tidiga uppgång. (skulle jag inte ta detta snabbt?) I skolan så hade vi Svenska och Matte, och sedan medieproduktion, det var ganska lugnt hela dagen så jag är inte så trött ännu, men nu har jag massor av plugg framför mig så det kommer nog att ändras snart.
Efter skolan så körde vi en tjejdag på Kungsmässan med massor av dålig humor och misstolkningar, Jag, Johanna, Olivia, Frida och Dagge, jag vet, ingen bra kombination om man ska försöka vara seriös, men det blir ju genast mycket roligare i alla fall. Istället för at hitta juliga klappar så hittade jag istället en tröja till mig själv på Bik Bok för 99:-, och jag hade 50 kr rabatt så det blev ju billigt billigt.
Nej, nu ska jag sätta på (inte kul) jättehög musik och skriva Engelska. Good day.

Trevlig bild tagen inne på en av Kungsmässans toaletter i väntan på Frida Liljeberg. Jag vet att jag ser ut som en anka så ni behöver inte kommentera det, bra bra.

Postat av: Frida

förlåt, men jag skrattade ändå.

sätta på...

HAHAAHAHAHAHA!

2009-12-09 @ 20:02:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Frida: Vi måste sluta tycka att det är kul Frida, hur ska det gå för oss när vi söker jobb sen?

Jo, du kan få jobbet, kom imorgon klockan 7.

HAHAHA

Va?

Inget.. hehehe

Åh, kan du sätta på fläkten där borta är du snäll innan du går?

HAHAHAH

Va e de som e så kul?

inget.. hehehe

Okej, .. men sätter du på fläkten så kommer du imorgon klockan 7 då? Bra!

2009-12-09 @ 20:09:47
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: DaggeN HAHA xD

Khikhi^^ Emma, de där va BARA kul. HAHAHAHHAHAH xD HAHAHHAHAHAHAHAHHA KHIKHIKHIKHIKHI xD

2009-12-09 @ 22:04:33
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-