Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hej bloggen

Klockan är nu 17.45 och jag vaknade just upp från en konstig vinkel i min säng. Jag låg med huvudet där fötterna skulle vara och ena benet lutade mot väggen, och var helt avdomnat, och andra benet låg vikt under mig på något konstigt sätt. Min katt låg också med halva kroppen under mig, men verkade inte få ont av det förrän jag vaknade och började rulla runt. (det var då jag märkte att jag låg på katten, då han började jama när hans svans kom i kläm)

Det var då ett märkligt sätt att vakna i alla fall.

Postat av: Olivia

hahaha man garvar så sjukt mycket åt sig själv när man vaknar så xD gaskul

2009-12-23 @ 18:22:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-