Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

grattis och tjohej

Jag tänkte bara sno lite dyrbar tid från mitt liv och berätta att min blogg fyller 1 år idag. Den har gått igenom ganska mycket, och framför allt så finns det många fina och roliga minnen nerskrivna i denna internetvarsion av en dagbok.

Såhär har den sett ut genom året. (dock några andra headers också, men antagligen inget ni minns, för de satt bara uppe i några dagar.)









..och nu som ni ser lite mer justeringar från den sista, för att skapa lite julstämning på denna blåa blogg. Vi väntar spänt på hur den kommer att se ut efter allt julstök, om jag orkar göra en ny, eller om det blir den överstående igen. Om jag skulle satsat pengar på det så skulle jag nog gissat på den gamla igen. Ork och sånt är ju inte riktigt min grej, som sagt. Men ingen vet.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-