Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bridget Jone's diary

Den här, ganska konstiga, filmen går nu på Kanal 5, jag lyckas alltid bara se introt, för att sedan göra något annat tills jag inte hänger med i handlingen längre, men det där introt gör mig i alla fall glad. Det påminner mig i alla fall att jag kanske inte är den enda som inte kan sitta still när det spelas musik när jag är ensam hemma. Det är dom stunderna som man borde sätta upp övervakningskameror på väggarna för att få se hur det ser ut själv. Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med denna text, men det här är i alla fall det bästa med filmen Bridget Jone's Diary. Vissa kanske skrattar eller höjer ögonbrynen åt det, men jag finner alltid mig själv sjunga med i texten.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-