Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

är det bara tisdag?

Ni behöver inte svara på frågan för jag vet det faktiskt själv. Ja, det är bara tisdag och veckan segar sig fram. Idag var den första hela tisdagan i skolan (med alla lektioner) på ungefär 5 veckor så det kändes under sista lektionen att man var trött. På lunchen så kom Emmy tillbaka från Stockholm, där hon var igår och såg Paramore, tydligen var det jättebra och jag vill bara strypa henne långsamt. Sedan, efter skolan, salsafesten och allt det där som händer innanför väggarna på LBS så gick jag och tränade på gymmet med Matilda. Alltid trevligt att känna att man inte bara gör onyttiga saker. Nu sitter jag här, framför datorn och lyssnar på überbra musik, det är då som man bara vill ställa sig upp och skrika texterna. Som i vissa Paramore låtar. Grr, Emmy..

Salsa, Chips och skålar. Gissar på ÖB under rasten?


Titla de äl flost


Sitter och väntar på skjuts hem från Friskis & Svettis. En tant som stod brevid mig pekade på min skärm och konstaterade att den här bilden var lite cool. Då var jag ju tvungen att lägga upp den.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-