Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

allt det där som hände igår.


13.36 - Frida och Emma är på bussen, äter chips och avokado.


14.13 - Är på Nordstan. Köp den här i julklapp till mig. Lagerhaus 59 kronor.


15.27 - Påsarna ligger brevid vårat lilla bord på Mcdonalds som det tog ett tag att hitta. I vänsta hörnet av bilden ser ni Frida som köpter mat. Fast jag fick lägga ut för henne för när hon drog sitt kort så pep bara hela maskinen. Oups.


16.02 - Snel hest och 16.57 - fresha brudar på Åhlens City.


18.51 - På färgan mot Öckerö.


20.01 - Vi bakar pizza, Fridas dolda talang är att blanda juice.


20.03 - Väntar på att Robinson ska börja. Emmas (inte så) dolda talang är att göra narr av folk på TV. Speciellt på Emblas hemmabio, för där syns ens egen skugga om man står framför.


00.01 - Är på bion, dricker glögg, vill bara ta med mig den här hem.


00.09 -  Luciatåg innan första filmen.


02.20 - Fösta Pausen efter filmen Up in the air. Kyckling och pasta äts äts upp.


02.40 - Väntar på att nästa film ska börja.


03.11 - Rolig trailer som visades innan varje film.


05.00 - Andra Pausen, efter otroligt roliga filmen Old Dogs, pigga och glada. Och gratis popcorn, det säger man ju sällan nej till.


05.03 -  Den är guuuuuul.


05.06


07.26 - Efter sista filmen, Snabba Cash, toa toa toa toa.


8.05 - hemma.


8.11 - Godnatt. Trots min brors spelande och tittande på TV i rummet utanför så lyckas jag somna. Efter nära 22 timmar uppe.


14.04 -  Frukost. Efter att ha blivit väckt för att jag inte skulle sova hela dagen. Jag är trött. Jag ska se på TV nu, kanske byta om från min pyamas.

Postat av: Pias

LOL Vad gör du och dina kompisar igentligen?

XD

2009-12-13 @ 16:14:10
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Frida

Wohoh! jättebra var det(:

2009-12-13 @ 19:27:16
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-