Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

wanna be startin' something

Idag blir skoldagen väldigt mycket kortare. Vi börjar nu, om lite mindra än 1 timma och slutar vid 2. eller det är vad jag har fått veta i alla fall. Klassen verkar ganska mysig, i alla fall den delen jag hann lära känna lite. Så en dag till verkar inte så skrämmande som det borde göra kanske. Och att börja klockan 10 har väl inga nackdelar egentligen, ifall man nu måste till skolan.

Jaja, jag får börja dra mig mot stan, så hej så länge!

Postat av: elin & linn

vad går du för linje ? :D

2009-08-19 @ 09:57:31
Postat av: Emma

Media - Journalistik typ. :)

2009-08-19 @ 20:00:28
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-