Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vem älskar inte väskor?

Imorgon ska jag Olivia och Johanna försöka oss på att hitta nya väskor till skolan. Blir nog Göteborg, där finns det ju endel att titta på. Som den nörd jag verkligen är så tittade jag på lite väskor nu på internetaffärer och hemsidor. Här är några lite ovanliga fynd jag hittade.

Geekalters
$ 25




Shinyshiny
pris okänt




DetailsArt & Design
$ 46






FunnyMoose
£58.00


Man kan ju hoppas på att hitta någon lite diskretare, haha. Eller om man vill sticka ut så är det ju det perfekta sättet, eller? Önska oss lycka till, det kan vi nog behöva.
Godnatt ♥
(emma försöker vända tillbaka dygnet!, japp jag försöker ju i alla fall)

Postat av: Olivia

hahaha tangenterna va ju sjuukt balla xD imon jävlar!

2009-08-20 @ 22:30:13
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: mikka

haha den me tangenterna skulle ja lätt kunna använda :D

2009-08-20 @ 22:58:07
URL: http://therealmikka.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-