Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

varför är helgen så kort?

Det är ju redan söndag kväll och jag kom precis hem från mitt äventyr som jag berättade om innan. Snart kommer en film som kommer beskriva äventyret också.
Det var sjukt roligt hemma hos Olivia, vi kollade på Kenny Starfighter 3 gånger och Marly and Me 1 gång. Sedan gjorde vi misslyckade smoothies, dansade runt på golvet, jagade en försvunnen zorro, hoppade på pooltäcket, åt oss feta och allt det där som vi brukar göra. Nu kom jag precis hem från en ganska lyckad träning med Matilda. Gymmade en stund tills vi inte orkade mer och satt och väntade på bussen i en halvtimma. Sen höll vi på att kissa ner oss också, men det är information som ni egentligen inte orkar höra tror jag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-