Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

bisarra t-shirts

Jag har börjat att bli besatt av t-shirtar, som jag tidigare berättat, och har även denna kväll spenderat framför roliga internetshoppar fulla med t-shirtar med de mest korkade texterna och bilderna på. Här är några av de sjukaste jag sett idag.
1.          2.
3.          4.
5.          6.


Nummer 2 och 3 är väl ganska roliga att ha på sig och jag skulle helt klart kunna tänka mig att ha på mig dem, men de andra, förutom 5an skulle jag nog skippa. Inte riktigt min stil kanske.
Samtliga t-shirtat hittade jag på shirtstore, dunken eller tshirtshopen.

Postat av: Johanna

2009-08-20 @ 21:16:39
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA. jag vill ha ettan XD

2009-08-20 @ 21:17:23
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-