Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

no day is so long that you can live it twice

Jag sitter här i ljuset av datorn, dricker juice och lyssnar på min bror som sitter och pratar live med sina kompisar via xboxen. Men det var ju inte det jag skulle skriva.

Dagen har varit ganska trög, i alla fall till en början. Att gå upp och se att klockan är 5.50 är intre direkt det roligaste man kan hitta på på en tisdagsmorgon.  Men det funkar, och man sitter där och halvsover klockan 7.14 på bussen. Första lektionen var svenska, den varade inte så länge och vi fick sluta tidigare till och med. Då satt vi i våra soffor där vi alltid brukar hamna och jag och Frida spelade Musicquiz på hennes ipod. haha.
Dagen rullade på med Matte, där vi inte gjorde så särskillt mycket heller. Vi satt mest i grupper och snackade tal och sånt som har med matte att göra.
Sedan avr det lunch, men jag skulle ju såklart till tandläkaren så jag lånade Fridas (många frida) cykel som hon cyklar till skolan på, oväntat?, och cyklade till andläkaren, en lång omväg kom jag senare på. Väl där mötte jag johanna och vi satt och chitterchattade i väntrummet medans minuterna gick. När klockan var 10 över, (jag skulla ha tid 10 i) så var johanna tvungen att gå för hennes lektion började halv, emn jag fick sitta där en stunmd till tills jag då sa till (förra inlägget). Då fick jag komma in och tandläkaren tittade, drog, slet och bytte grejer i munnen på mig tills vi var klara och jag fick en ny tid. Och nya gummiband. Jippi.
Jag tog cykeln till pressbyrån, för informationens skull så var cykeln alldelles för stor för mig så jag vasr tvungen att stå upp medans jag cyklade hela tiden. Jobbigt värre. Väl på Pressbyrån så köpte jag en skinkmacka och ett stycke brämhults hallondryck (så god!). Sedan cyklade jag tillbaka till skolan för att ha en kvarts lektion innan vi fick sluta för att vi inte skulle ha gympa. Livet är underbart. Vi slutade 2 timamr och 20 minuter för tidigt, vilket gjorde att jag hade ett val mellan att stanna i kungsbacka i 2 timmar och vänta på mina vänner eller åka hem och sätta mig framför datorn. Ja, ni kan ju lista ut vad jag valde alldelles själva.
På vägen hem så såg vi (jag och Fjäråsfrida) en vad vi kallade det ''lantbruksmaskin'' i brand vid golfbanan. A little scaary.
 
 
 


Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-25 @ 17:29:00
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-