Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

KNAPPEN ♥

Alltså jag kan fortfarande inte andas ordentligt.

*knappen kommer ut från ballder*

Olivia: Knappen! Får vi krama dej?
Knappen: Jamen självklart!
Olivia, Emma, Johanna: iiiiiiiiiiip
*kram på Olivia*, *kram på Johanna*, *kram på Emma*
Emma (när hon kastar sig i armarna på sin nästan största idol): Heeeeeeejjj! *luktar luktar luktar*
Knappen (tittar på frida): Nä men du får ju också en kram!
*kramar frida*, som knappt vet vem hon kramar, helt otroligt.
Knappen: Men fortsätt lyssna då! haha! Hare bra!

Happy moments i flera minuter, och jag kan fortfarande inte sluta le. Knappen, DEN Knappen. Mitt liv är så gott som fullbordat!
We all love you knappen! Och Hakim såklart, han får man inte glömma!


Postat av: Lollo

NÄHÄ??? lyssnar på dom varje morron ju! FUUSK! Knappen e ju min!

2009-08-22 @ 00:41:48
URL: http://andersbitch.bilddagboken.se
Postat av: andrea

så avundsjuk jag e nu :o :D :)

2009-08-22 @ 13:42:18
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-