Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag försöker göra en film åt er

Om Min, Johanna och Matildas dag, som vi spenderade på brännö.
Men det verkar inte gå så speciellt bra..


♥emma . säger:

BE MED MIG!

♥emma . säger:

movie maker hängde sig

johannisen säger:

NEEEEEJ

♥emma . säger:

vet inte om det överlever

johannisen säger:

vi ber för movimaker som har hängt sig på emmas dator

johannisen säger:

vi ber för att den ska komma tillbaka

johannisen säger:

vi ber också för att emma ska slippa göra om hela sin film

johannisen säger:

vi ber för att vi är lata

♥emma . säger:

käre gud jag lovar om att detta funkar så ska jag aldrig ta den sista kakan igen..

johannisen säger:

vi ber för att de är förjävligt

johannisen säger:

vi ber för att emma ljuger för gud

emma . säger:

käre gud, jag vet att jag ljög men om du gör så att det slutar hänga sig så lovar jag att jag ska sluta ljuga

johannisen säger:

vi ber för att du inte kan göra såhär mot oss

♥emma . säger:

vi ber för vår film, gud svik oss inte

♥emma . säger:

e du på toarast eller nåt, gud, ? svara

johannisen säger:

vi ber för att vi ska slippa gråta oss till sömns inatt

johannisen säger:

vi ber för att gud ska svara

emma . säger:

vi ber oxo för att om det skulle hänga sig till döds att det sparas på datorn

johannisen säger:

vi ber för att det här är orättvist

emma . säger:

vi ber för att det känns som det enda rätta, jag menar vi skulle ju inte få för oss att slå sönder datorn eller skrika fula ord..

johannisen säger:

vi ber för att emma ska slippa skrika fula ord!

emma . säger:

vi ber gud, BER! snälla.... *hundvalpsblick*

...
emma . säger:

JA! VI ÄLSKAR DIG GUD

emma . säger:

TACKTACKTACKTACK

johannisen säger:

GUUD ÄGER!


Postat av: Johanna

JAG DÖÖÖR!!

2009-08-02 @ 22:14:35
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-