Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

imorgon börjar skolan

Om man bortser från allt som har med det förflutna att göra och bara ser framåt, vad händer då? Glömmar man alla minnen och roliga, underbara stunder som man hade?
Såklart att jag inte vill glömma, och 9b1 kommer alltid att vara den mest underbara skara människor jag någonsin har lärt känna. Men vi kan ju inte gå runt och deppa. Det är ju inte det vi vill göra egentligen. Hur mycket vi än deppar och tänker tillbaka på hur bra det var så kommer vi inte få tillbaka 9b1 som klass. Vi får börja se varandra som vänner istället och se våran nya klass som våran klass. Oavsett vad vi tycker eller inte.
Jag vet inte avd jag vill komma med detta egentligen, men någon kanske fattar min poäng. Jag vill göra gymnasietiden rolig, träffa nya personer och skratta som aldrig förr, men jag tänker inte glömma det jag hade. Aldrig.
Så istället för att gå runt och bli deprimerad så får vi tagga nu.
Ny skola, nya människor, nya ämnen, nytt - nytt - nytt!
Det blir väl ett äventyr i sig.

Med det sagt så går jag ner och fixar en kopp oboy och en skinkmacka.
Lite mer Mmm i livet.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-