Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

i min ensamhet

Här sitter jag och dricker juice igen. Jag håller nämligen på att försöka ha en oboy-fri vecka igen. Så nu förbrukar jag ungefär 12 glas juice om dagen istället och igår drack jag ju iste till frukost. Det här med att skära ner på sockret är svårt. Jag får faktiskt ta tag i mig själv och försöka skaka mig så hårt att jag fattar att jag måste sluta äta socker. I alla fall så mycket som jag gör nu.
Annars kommer jag att dö som en fet tant med diabetes.

Det var allt.

Postat av: Malin

Det är nog lika mycket socker i juice och iste som det är i oboy skulle jag tro.. Om det inte är färskpressad juice iofs :)

2009-08-25 @ 20:14:17
URL: http://mejline.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-