Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

hallå brus

Än en gång är man lycklig för att man upptäcker att det är fredag. Efter skolan så drog jag + johannas familj till Allum. Fick inte syn på så många partillejonnys men en del annat roligt folk såg vi, som vanligt. Duktiga jag köpte bara en hårspray och en mascara. Dessutom var båda till endsatt pris. Den du! Emma sparar pengar, jag minns inte sist jag gjorde det. Helt seriöst. Haha.
Förlåt man jag orkar inte skriva. Minns inte sist det hände, helt seriöst. haha.






Postat av: Malin

Yeah! Jag vill också kunna vara grym i paint!

2009-08-28 @ 22:42:53
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Olivia

JÄTTEBOLLAR xDDDDDDD

2009-08-28 @ 23:15:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-