Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

''haha testa! ta nästa snygga kille som går förbi''

Jag får kanske ebskriva dagen mer invecklat än det förra inlägget också. Men guuuud vad glad jag är, den killen är nog den underbaraste, så sjukt rolig och glad, heeela tiden! Men okej, jag ska sluta prata om det nu.

Skolan var väl som skolan ska vara, fast vi har ju inga inlogg till datorerna än så vi kunde iprincip inte göra någonting alls under de första lektionerna, där vi behövde datorer.
Efter skolan så gick jag hem till Johanna där jag fick äta de kvarlämnade makaronerna och sedan drog vi till Göteborg vid 4 tror jag och till Liseberg direkt. Så det blev inga väskor idag, men på söndag, då smäller det. Men vi åkte ballder, spinrock och de flesta roliga åkturerna man kan ta där på Liseberg. Sedan hörde vi Musiken och drog oss mot Nrj in the park som var idag. Kanske inte så många som har missat det men, ändå. Vi stod där och DJade bland alla tråkiga männikor som bara stod där. Vi såg på det mesta, men alla utom Dead by April hade jag redan sett innan så det var inte så mycket med det. Dessutom var det nästan ingen bra. Undantaget är väl då Arash och Janet. Grymma de där, och sedan hade Olivia mig på axlarna och vi knödde oss in i folkmassan när Darin kom. haha. Daaaariiin, haha, men hans låtar är faktiskt helt okej just nu. Nu när han har växt upp.
Men måste säga att knappen och hakim var bäst ändå. Det är dom alltid. Always! Mina hjältar. Och tänka sig att vi inte vissta vad som skulle hända sedan! (inlägget nedan) (ååh)
Efter en stund träffade vi Martina som åkte spinrock med oss en gång, och efter allt så kom Frida också. Som vi träffade Knappen med. (fniss)
Sedan så gick vi mot utgången och olivia kom på en fråga.
''Tänk att nån bara går fram och frågar Får jag krama dej?Haha e inte det konstigt egentligen?''
(någon svarar) ''Men testa då, ta nästa snygga kille som går förbi''
Och så GÖR hon de! haha. Offret blev en ganska snygg kille, fast kanske typ 2 år yngre och lite fjortis. Haha, hon fick sig en kram och sedan sprangvi iväg. hahaha! så sjukt!
Sedan hämtade Johannas mamma oss och vi satt och fnissade hela vägen hem. Eller hem och hem, jag tog bussen från stationen vid 11.
Här är jag nu, precis lika fnissig och drar långa suckar ibland. Nu är allt som behövs en biljett till london, sedan är mitt liv fullbordat.

 
 
 
 
 
 

Postat av: Olivia

gudars vad knappar....

2009-08-22 @ 15:54:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-